دکتر ابراهیم شهسواری 4 جراحی بینی 4 نقش پوست در جراحی بینی

نقش پوست در جراحی بینی

جنس پوست درعمل جراحی زیبایی تاثیر بسزایی دارد. و جزو عوامل مهم در نتیجه عمل جراحی بینی می باشد. در اکثر اوقات ورم بعد  از جراحى بینی ، حتى بمدت چندین ماه نیز میتواند علت تغییر شکل بینى باشد ،حتى نتیجه مطلوب عمل زیبایی بینی نیز در نخست میتواند خوب بنظر نرسند بویژه اگر بیمار پوست ضخیم ، چرب و مستعد آکنه دارید ،به همین علت توصیه می شود صبر داشته باشید و به جراح خود اطمینان کنید چرا که وی بهترین کار را برای شما انجام خواهد داد.البته مشاوره و انتخاب دکتر با تجربه و ماهر همانند دکتر ابراهیم شهسواری جراح بینی و متخصص گوش ، حلق و بینی – آندوسکوپی سینوس – پلاستیک بینی و صورت بهترین گزینه است.

خصوصیات پوست نازک در جراحی بینی چیست؟

در بیماران با پوست بسیار نازک  برش ها با کمترین میزان اسکار ترمیم می شوند و تورم بعد از جراحی سریع و کامل بهبود می یابد اما این نوع  از پوست در کاور عیب های جزئی استخوان  زیر پوست بینی بسیار ضعیف عمل میکند. از عیب های دیگر پوست نازک تمایل به جمع شدن پس از جراحی میباشد.

نقش پوست در جراحی بینی

خصوصیات پوست کلفت در جراحی بینی چیست؟

پوست های  کلفت بزرگترین مشکل در جراحی زیبایی بینی هستند.برخلاف بینی با پوست های نازک ، تنها مزیت پوست های کلفت  کاورعیوب احتمالی دراستخوان زیر پوست بینی میباشد . مشکلات پوست های خیلی ضخیم  این است که بسیاری از جراحان از عمل  بیماران با جنس پوست ضخیم  تا حد امکان اجتناب میکنند.علت عمده برای گرفتن چنین تصمیمی حجم زیاد این نوع پوست است . پوست های حجیم  استخوان  زیر پوست  خود را  کاور میکنند  و جزییات  کار کرده شده بر روی غضروف را  نشان نمیدهد.و پس از عمل بیمار مرتبا می گوید که چرا بینی من هیچ تغییری نکرده است.

منتظر پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان هستیم

با تشکر از مدیریت سایت  دکتر ابراهیم شهسواری جراح بینی و متخصص گوش ، حلق و بینی (آندوسکوپی سینوس – پلاستیک بینی و صورت)

سیزده + 3 =