جراحی بینی کج

بنا بر گفته ی علم زیبا شناسی تناسب اعضای چهره تاثیر بسیاری بر ظاهر فرد دارد.بینی که یکی از این عضوهاست و برجستگی دارد بی شک نقش بسیار مهمی بر این موضوع می تواند داشته باشد و عدم تناسب آن باعث ایجاد زشتی در صورت فرد خواهد بود.یکی از مشکلات عمده ی بینی که زیاد به چشم می خورد کجی بینی بینی است.اگر بینی شما بر حسب خطی فرضی که بر روی صورتتان از بالا به پایین کشیده میشود دارای زاویه باشد این بینی کج و پیچ خورده به شمار می آید.

گاهی نیز بر اثرضربه، بینی شما کج خواهد شد و دچار انحراف می شود.گاهی نیز ممکن است بینی کج شود اما انحرافی نداشته باشد.همچنین اگر بینی شما در اندازه تناسب نداشته باشد و یک طرف از طرف دیگر کوچکتر به نظر آید این نوع بینی هم کج به حساب می آید.

این مشکلات تاثیر بسیاری بر چهره و اعتماد بنفس فرد دارد.عمل جراحی بینی کج می تواند به راحتی این مشکل را حل کند و بین شما را به یک بینی متناسب با چهره تان تبدیل کند.

جراحیبینی کج

علائم بینی های کج چیست؟

اگر بینی شما کج باشد و یا دارای انحراف باشد علائم زیر بروز خواهد داد:

• خشکی دهان
  • ناراحتی‌ مجاری تحتانی تنفسی
  • خرخر شبانه
  • سینوزیت

چگونگی انجام عمل جراحی بین کج

عمل بینی کج با عمل های دیگر بینی تفاوت زیادی دارد. در این نوع عمل هدف اصلی بهبود یافتن تنفس فر و همچنین ظاهر است.یکی از مهمترین مراحل انجام این عمل ترمیم تیغه ی بینی است که در بعضی موارد این ترمیم با گرافت های غضروفی همراه خواهد بود.همچنین در این نوع عمل پزشک متخصص باید اطمینان حاصل کند که استحکام بینی تا سالیان دراز ادامه خواهد یافت.اگر با دانایی کامل و مشاوره با یک پزشک متخصص زیبایی در این باره پیش بروید بی شک عملی موفقیت آمیز در پیش رو خواهید داشت.