جراحی بینی شکسته

شکستن استخوان بینی یکی ازاتفاقات دردناک برای یک فرد است  علاوه بر این ممکن است شکستگی , چهره را نیز تحت تاثیر قرار بدهد.در شکستگی های بدخیم فرد با مشکل تنفس نیز مواجه میشود .

برخورد با درب یا دیوار  یا زمین خوردن و یا برخورد یک شی با بینی ممکن است بسیار حاد و دردناک باشد و در پی آن مشکلات مختلفی برای فرد ایجاد کند. در شکستگی های بسیار سخت عمل جراحی برای فرد توصیه میشود.در شکستگی ها داخل و خارج بینی متورم شده و اطراف چشم کبود میشود و درد زیادی را متحمل میشود.

در صورتیکه خونریزی شدید و تیغه ی بینی آسیب دیده باشد با یک جراح متخصص مشورت کنید . بهترین راه درمان شکستگی ها جراحی بینی شکسته است که در آن استخوان بینی و غضروف آن ترمیم میشود .

مشکل به وجود آمده را باید جدی بگیرید و در اسرع وقت به پزشک مراجعه کنید ،در صورت مراجعه به هنگام میتوانید در هفته های اول بینی خود را ترمیم کنید در غیر این صورت ممکن است ماه ها برای ترمیم بینی منتظر بمانید .

در صورتیکه تمایل دارید علاوه بر بهبود بینی جراحی زیبایی بینی نیز انجام دهید باید به جراحی مراجعه کنید که علاوه بر داشتن تخصص در زمینه ساختاری بینی متخصص جراحی زیبایی بینی نیز باشد.

جراحی بینی شکسته بسته به نوع شکستگی متفاوت است ، در حالت معمولی عمل بیمار با بی هوشی موضعی یا بی حسی یا بی هوشی عمومی برای اصلاح وضعیت بینی انجام میگیرد و یک قالب به مدت یک هفته تا ده روز بر روی بینی قرار میگیرد .

تورم و کبودی بعد از عمل جراحی قابل انتظار است و بیمار با مصرف مسکن میتواند آن را کنترل کند.